+31 26 322 97 97 info@trackselling.nl
VERDIEPING

Interessant om te weten

De wereld verandert,

klanten veranderen,

organisaties veranderen en

mensen veranderen ook.

Op deze pagina tref je een aantal artikelen aan met meer achtergrondinformatie. Mocht je vragen hebben of mis je nog iets? Dan nodig ik je uit om contact met mij op te nemen.
Veel Leesplezier

Joost Sliphorst

Op deze pagina tref je een aantal artikelen aan met meer achtergrondinformatie. Mocht je vragen hebben of mis je nog iets? Dan nodig ik je uit om contact met mij op te nemen.
Veel Leesplezier

Joost Sliphorst

Mannenworkshop

Beste mannen, Wij nodigen jullie van harte uit voor de 2-daagse workshop:. "Zoon, Vader, Man zijn…: Hart en daadkracht voor het leven.” De volgende workshop zal in maart/april 2019 plaatsvinden. Wanneer je op de hoogte gehouden wilt worden: klik hier. Waarom een...

Wat is de Trackselling Methode?

Het implementeren van veranderingen binnen salesorganisaties is onze kernvaardigheid. We doen dit aan de hand van de Trackselling® methodiek. Deze methodiek is een samenspel tussen het invoeren van praktische operationele procedures binnen de organisatie en het...

Wat is CHESS DMU Ontwikkeling?

Een concrete methode om in 1 dag  de beslissers in kaart te brengen.   ‘Zitten we wel met de juiste personen aan tafel?’ Dit is misschien wel de belangrijkste vraag die tijdens een verkoopvergadering wordt gesteld. Het antwoord op deze vraag is vaak onzeker en leidt...

Wat is Ontological Coaching?

De manier waarop ik de wereld ervaar en zie en hoe ik daar naar handel (of niet handel) en wat daar het resultaat  van is: Observer-Actions-Results. Ik leer de waarnemer die ik ben herkennen en ik ben bereid deze waarnemer ter discussie te stellen. De waarnemer wordt...

Wat is het Archetype van De Magiër?

Rond 2010 hebben we vanuit een ingenieuze caleidoscoop van vragen gekeken naar “wie/wat ben je en wat wil je nou eigenlijk overbrengen?” Dit kwam er uit: Transformatie = wezenlijke verandering vanuit de mens, welke leidt tot beter resultaat. Dit heeft geleid tot de...

Wat is ICF?

ICF The International Coach Federation (ICF) is the largest worldwide resource for business and personal coaches, and the source for those who are seeking a coach. The ICF is a nonprofit, individual membership organization formed by professionals worldwide who...

“Stoppen met verkopen” door J.A.C.M. Sliphorst €34.95

Inhoudsopgave

1. Voorwoord
2. Management samenvatting
3. Start: stoppen met verkopen
4. Op zoek naar de essentie van verkopen
5. De basis: écht contact
6. Innoverend verkopen
7. Weerstand bij innovatie
8. Tussenstand: stoppen met verkopen
9. Invloed krijgen op het inkoopproces
10. Strategische accountplanning
11. Baanbrekende verkoopgesprekken als vertrekpunt
12. Doelen stellen en invloed krijgen: de track/lead fase
13. Commitment halen en vasthouden aan doelen: qualification/prospect fase
14. Doelen realiseren: close/hotprospect fase en relatie fase
15. Operationele accountplanning
16. Implementatie
17. Salesforecasting
18. Tenslotte: stoppen met verkopen
19. In de boekenkast van de auteur
20. Over de auteur
21. Dankwoord
22. Bijlagen
23. Colofon

 

Bouriciusstraat 2-1
6814 CV Arnhem
Tel. +31 26 322 97 97
info@trackselling.nl